Семінар-практикум учителів української мови та літератури Мирогощанської сільської ради та Привільненської ОТГ
28 лютого 2018 року на базі Княгининської ЗОШ І-ІІІ відбувся семінар-практикум учителів української мови та літератури Мирогощанської сільської ради та Привільненської ОТГ. У центрі уваги присутніх - педагогічний інструментарій сучасного уроку, комунікативно-діяльнісний підхід до навчання. Учитель сьогодні має володіти умінням створювати умови, в яких учні будуть усвідомлювати своє призначення в житті. Великий акцент зроблено на роль учителя, який в умовах Нової української школи стає тренером з осостісного розвитку дитини. Від того, як він організує психолого-педагогічний супровід навчального процесу, як зуміє гармонізувати особистість школяра, залежить усе майбутнє дитини. Саме про це йшлося у виступах учасників. Одуд М. О., вчитель Княгининської ЗОШ І-ІІІ ст., презентувала матеріал, що розкриває суть сучасних підходів до викладання словесності в школі. Учасники семінару обговорили теоретичні аспекти сучасних технологій навчання, практично продемонстрували застосування тренінгових технологій, що допомагає учням пережити ситуацію успіху, підняти самооцінку. Посільська О. Й., учитель Мирогощанської ЗОШ І-ІІІ ст., акцентувала увагу присутніх на позитивних аспектах ноосферной освіти, зокрема біоадекватній (природовідповідній) технології навчання, запропонувала присутнім з власного досвіду оригінальні завдання для гармонізації півкуль головного мозку школярів, розмальовки для душі та валеохвилинки. А учитель Княгининської ЗОШ І-ІІІ ст. Міщанюк В. М. зуміла організувати роботу в групах так, щоб учасники семінару змогли застосувати методи формування духовно - моральної культури, використовуючи текстоцентричну технологію. Цікавим був виступ Сиротинської Н. В. (Білоберізька ЗОШ І-ІІ ст.) про роль акмеологічних основ навчальної діяльності. "Мотив є джерелом діяльності людини. Добре розуміючи це, спонукаючи учнів до творчості, стимулюючи розвиток їх креативності, вчмтель здатен сформувати в них усі життєвоважливі компетентності", -підсумували учасники семінару.