Методичний центр виконавчого комітету Мирогощанської сільської ради
Усі ми родом із дитинства… Ці слова як відлуння та теплий спомин хорошої та пізнавальної зустрічі.
08 лютого 2019 року на базі Мирогощанського дошкільного навчального закладу відбувся семінар-практикум працівників психологічних служб методичного центру виконавчого комітету Мирогощанської сільської ради з теми «Психологічний супровід формування та прийняття «Образу - Я» дитини дошкільного віку».
На плідну та доброзичливу атмосферу учасників семінару налаштувало креативне привітання господарів ДНЗ: емоційні вітальні вправи практичного психолога Сильницької С.В., музичного керівника Панасюк І.Л., цікава таі змістовна подорож емоційними куточками у групах ЗДО, проведена Безух І.В., завідувачем ДНЗ, справжнім майстром своєї справи.
Дошкільний вік – це період первинного фактичного формування особистості. Саме в цей час розвиваються тісно пов’язані один з одним емоційна і мотиваційна сфери, формується самосвідомість. Проблеми соціалізації та збереження психічного здоров’я дошкільників, форми, прийоми та методи роботи розкрила у своїй презентації практичний психолог Мирогощанського ДНЗ Сильницька Світлана.
У практичному блоці учасники заходу були запрошені на корекційно-розвиткове заняття з вихованцями закладу «Розвиток емоційної сфери дошкільника, як джерела психологічного благополуччя дитини» проведене Сильницькою С.В. з музичним супроводом Панасюк І.Л. Щирість та безпосередність маленьких героїв дійства сповнили всіх присутніх яскравими враженнями та теплими почуттями і ще раз довели істинність слів О.Уальда про те, що, якщо хочеш зробити дітей хорошими – зроби їх щасливими.
Музичний керівник, вихователь-методист ДНЗ Ірина Панасюк ознайомила учасників з музикотерапією як методом покращення та збереження психологічного здоров’я дитини.
Козачок Л.В., завідувач методичного центру Мирогощанської сільської ради, Сидорчук З.В., методист МЦ, презентували для працівників психологічної служби творчі роботи учасників конкурсу-ярмарку педагогічної творчості в номінації «Практична психологія» та «Соціальна педагогіка», акцентували увагу на актуальності та новизні підготовлених матеріалів, внесли певні корективи в оформлені деяких робіт.
Робота семінару пройшла в дружній та невимушеній атмосфері.