Мирогощанська громада

Рівненська область, Дубенський район

Методичний центр виконавчого комітету Мирогощанської сільської ради інформує

Дата: 13.11.2019 09:35
Кількість переглядів: 708

«Зробіть усе, що можете, застосувавши те, що знаєте, знаходячись там, де ви є», - ці слова Теодора Рузвельта стали девізом майстер-класу з теми «Слухання музики за методикою Батії Штраус як заохочення дошкільників до активної творчої музичної діяльності», який 12 листопада 2019 року на базі Привільненського ЗДО «Вулик», в рамках Творчої лабораторії, провела для колег із закладів дошкільної освіти Мирогощанської, Привільненської, Тараканівської та Смизької ОТГ музичний керівник Мирогощанського ЗДО, вихователь-методист Ірина Панасюк.

 

У ході засідання було розглянуто питання активних технологій навчання слуханню музики. Присутні  переглянули музичне заняття домінантного типу у старшій групі «Подорож у країну осінніх ритмів» за методикою активного слухання музики Батії Штраус, сутність якої полягає у внесенні ігрових елементів у сприйняття музичних творів та використання різних видів музичної діяльності: рух (прості танцювальні форми), інструментальний супровід (на підручних інструментах) і найбільш ефективно може використовуватися у дитячому садку.

 

Слухання музики - це один із консервативних видів діяльності у дитячому садку. А що робити, коли малечу так і тягне порухатися, потанцювати, коли звучить класична музика? Як це бажання використати з користю? Як навчити слухати і сприймати класичну музику? Що повинен зробити музичний керівник, щоб цей процес був не лише цікавим, але й ефективним?

 

Будь-яке творче завдання  в музичному мистецтві  діти сприймають як гру. Та за очевидною розважальністю, забавлянням, утішністю гри лежить чітка підпорядкованість запрограмованому педагогічному задуму, про який діти можуть і не здогадуватися. Тому, організовуючи  музично-ігрове спілкування, педагог має подбати про те,  щоб такий процес став для дітей не лише невимушеним і цікавим, а й корисним і творчим. Ігрові моменти сприяють більш легкому формуванню елементарних музичних компетенцій. Замість нудьгуючого слухача, який змушений слухати незрозумілу і складну класичну музику, активна діяльність викликає у дошкільнят позитивні емоції, а музичні твори запам’ятовуються.

В ході майстер-класу педагог поділилася з колегами досвідом, надала методичні рекомендації та підтвердила що потрібно вірити у творчий потенціал кожної дитини, у її здібності,  правильно сприймати прояви дитячої креативності.

Фото без опису



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь