Українці зможуть перевіряти сервіс у ЦНАПах
Одна з головних цілей Мінцифри — надати кожному українцю можливість впливати на якість держпослуг. Саме для цього запускаємо першу всеукраїнську оцінку якості адмінпослуг.
Ключова точка доступу до держпослуг зараз — це ЦНАПи. Їх вже понад 2,7 тис. у різних куточках України. Лише за перше півріччя цього року люди отримали там понад 15 млн послуг. У майбутньому плануємо масштабувати можливість оцінки послуг на всі фронт-офіси — всі місця, де люди отримують послуги від держави.
Раніше відгуки про якість послуг у ЦНАПах збиралися різними способами та не у всіх центрах. Щоб залишити думку про сервіс, людям доводилося писати у книги скарг, коментарі у фейсбук або телефонувати до установ. Цінний зворотний зв’язок губився і не доходив до керівництва ЦНАПів, а типові проблеми лишалися невирішеними.