Мирогощанська громада

Рівненська область, Дубенський район

Громадське опитування щодо перейменування вулиць у Мирогощанській громаді

Дата: 03.05.2022 15:21
Кількість переглядів: 354

Фото без опису

З метою вивчення думки жителів територіальної громади щодо перейменування вулиць у с. Мирогоща Друга ( вул. Гагаріна , вул. Тітова) с. Липа ( вул. Гагаріна), с. Костянець (вул. Гагаріга), виконавчим комітетом сільської ради організовано громадське опитування.

Аби висловити свою позицію щодо даного питання, жителям громади пропонується заповнити онлайн-форму або опитувальний лист, бланки якого розміщені в Мирогощанському Центрі надання адміністративних послуг у адміністратора.

Тривалість опитування – 30 (тридцять) календарних днів. Підсумки громадського опитування щодо перейменування вищезгаданих об’єктів будуть оголошені протягом 10 (десяти) робочих днів після завершення його проведення.

 

Що робити, якщо мою вулицю декомунізували?

  1. Чому вулиці в Україні перейменовують?
  • Цього вимагає Закон України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів та заборону пропаганди їх символіки», ухвалений Верховною Радою у квітні 2015-го.
  • Залишити комуністичні назви було б непослідовно: з одного боку засуджуємо нелюдські режими, а з другого — уславлюємо їхні символи чи імена їхніх провідних діячів у назвах населених пунктів, вулиць, парків.

 

  1. Чи треба негайно змінювати відмітку у паспорті про місце реєстрації?


Місце реєстрації (так звана «прописка»), штамп у паспорті обов’язково змінювати не потрібно.

 

  • По-перше, зміна назви вулиці не є зміною місця проживання, а, по-друге, чинним законодавством не передбачено обов’язку змінювати «штамп» у паспорті у зв’язку зі зміною назви вулиці.

 

  • Перереєстрація місця проживання особи може відбуватися під час заміни паспорта, вклеювання нових фотокарток, зміни прізвища тощо, тобто коли в особи виникає потреба.

 

Таким чином, після перейменування вулиці ніхто не мусить бігти до паспортного столу, щоб зробити відмітку про нову адресу.

 

  1. Чи обов’язково вносити зміни до документів на житло, нерухомість? 

 

Чинним законодавством не передбачена необхідність внесення змін до документа про право власності на нерухоме майно (свідоцтво про право власності, свідоцтво про право на спадщину, договір купівлі-продажу, дарування тощо) у зв’язку з перейменуванням вулиці, на якій розміщена нерухомість.

 

Тому документи залишаються чинними й ніхто не має права вимагати їх заміни. Більше того, стаття 19 Конституції України гарантує, що ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.

 

Водночас, за власною ініціативою або у разі потреби (купівлі-продажу, дарування тощо) власник майна, стосовно якого відбулися зміни в назві вулиці, має право звернутися до органу державної реєстрації прав на нерухоме майно із заявою про внесення змін. Під час продажу або іншого відчуження нерухомого майна, ці документи будуть замінюватися за загальною процедурою.

 

  • Зміни до документів про право власності на нерухоме майно необхідно буде вносити лише якщо власник захоче продати, подарувати або передати у спадок свою нерухомість. У такому випадку в документах, які будуть оформлюватися на нового власника, вже буде вказана нова назва. Проте на вартості послуг нотаріуса це не позначатиметься: покупець і продавець платитимуть нотаріусові таку ж суму, як і в тих випадках, коли назва вулиці не змінюється.

 

  1. Як потрібно діяти підприємцям у зв’язку з перейменуванням?

 

Підприємці так само зможуть змінити дані про назву вулиці в загальному порядку при внесенні змін до своїх установчих документів, пов’язаних зі зміною складу своїх учасників (засновників, власників), структури управління тощо.


Щоправда, певних додаткових витрат можуть зазнати ті юридичні особи, які мають бланки і штампи зі старими назвами. Проте, далеко не всі юридичні особи мають печатки і штампи – для багатьох категорій юридичних осіб вони не є обов’язковими. Окрім того, більшість юридичних осіб друкують свої бланки на звичайному робочому принтері, тому для заміни назви в адресі достатньо щонайбільше декілька хвилин.

 


5. Вулицю перейменували, чи призначать субсидію?


Субсидію отримаєте. Про зміну назви вулиці повідомляються всі державні органи, соціальні служби тому вони мають приймати документи як із новими назвами у адресах, так і зі старими. Усі реєстри громадян мають бути приведені у відповідності до нових назв, певний час там паралельно «співіснуватимуть» старі та нові назви. Тому зміна найменування вулиці не є підставою для відмови в отриманні субсидії.

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь