Мирогощанська громада

Рівненська область, Дубенський район

Громади Рівненщини отримали понад 90 мільйонів гривень за користування і оренду земель

Дата: 14.03.2023 13:22
Кількість переглядів: 81

Фото без опису

Громади Рівненщини отримали понад 90 мільйонів гривень за користування і оренду земель

У січні – лютому поточного року до місцевих бюджетів Рівненської області надійшло 90,6 млн грн плати за землю,  цей показник збільшився на 23,3 млн грн порівняно з надходженнями відповідного періоду  2022 року.

Найбільшу суму земельного податку і орендної плати  сплатили суб'єкти господарювання-юридичні особи. За два місяці вони перерахували до бюджетів громад 78,5  млн грн, а це – плюс  17 млн грн до 2022 року.

Фізичні особи поповнили скарбниці місцевих громад, сплативши 12,1 млн грн цього платежу. Сплачена сума на 6,3 млн грн перевищує показники 2022 року.

Головне управління ДПС у Рівненській області звертається до платників податків з проханням виконувати свої податкові зобов’язання зі сплати майнових податків своєчасно.

Окрім поточних платежів, громадянам варто  подбати про сплату заборгованих у минулі роки сум земельного податку та податку на нерухомість, - нагадують у податковій службі.  

Звертаємо увагу, що платники податків мають можливість самостійно провести звірку щодо розрахунків з бюджетом через Електронний кабінет. Щоб стати користувачем електронних сервісів ДПС треба отримати електронний цифровий підпис, зареєструватися на вебпорталі ДПС і в будь-який зручний час переглядати інформацію щодо нарахування та сплати податків із персонального комп’ютера чи гаджета.

Інформацію щодо нарахованих податкових зобов’язань також можна отримати у Центрах обслуговування платників, що діють при державних податкових інспекціях області.

Для отримання довідки про  доходи можна направити запит через Електронний кабінет

В ГУ ДПС у Рівненській області звертають увагу, що фізичні особи можуть направити запит щодо отримання відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків в електронному вигляді (F1301803) через меню «ЕК для громадян» Електронного кабінету. Для цього необхідно лише мати кваліфікований електронний підпис, за допомогою якого увійти до Електронного кабінету (https://cabinet.tax.gov.ua ).

Доступ до приватної частини Електронного кабінету надається після проходження користувачем електронної ідентифікації онлайн з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг, або через Інтегровану систему електронної ідентифікації – id.gov.ua (MobileID та BankID). Запит формується фізичними особами – платниками податків з використанням КЕП фізичної особи, отриманого у кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Далі необхідно обрати меню «ЕК для громадян», розділ «Запит про суми виплачених доходів» та натиснути кнопку «Створити».

Зазначити період за який необхідна інформація та натиснути кнопку «Зберегти».

Натиснути кнопку «Підписати» та підписати Запит за допомогою КЕП.

Після чого Запит буде відправлено автоматично.

Слід зазначити, що переглянути відправлений Запит можливо у вкладці «Вихідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» та відповідь на нього за формою F1401803 «Вiдомостi з Державного реєстру фiзичних осiб – платникiв податкiв про суми виплачених доходiв та утриманих податкiв вiдповiдь на запит у електронному виглядi» – у вкладці «Вхідні» меню Вхідні/вихідні документи».

Середня тривалість обробки Запиту складає близько 30 хвилин.

При цьому Запит може бути сформований починаючи з I кварталу 1998 року за будь-які п’ять років (запит формується поквартально, тому загальна кількість кварталів, яка вказується в запиті, не повинна перевищувати 20 кварталів).

Інформація про доходи за останній звітний період надається через 50 днів після його закінчення.

Місцеві бюджети  Рівненщині отримали майже 4 мільйони гривень  за право торгівлі підакцизними товарами

Як повідомили в Головному управлінні ДПС у Рівненській області, за два місяців 2023 року за право оптової, роздрібної торгівлі та зберігання підакцизних товарів суб’єкти господарювання сплатили 3 млн 914 тис грн плати за ліцензії, що на 12%, або 416 тис грн   перевищує надходження відповідного періоду минулого року.

Зокрема, в області сплачено понад 3  мільйона гривень за ліцензії на право роздрібної реалізації горілчаної продукції та цигарок, 680  тис грн - за отримані ліцензії на оптову торгівлю алкоголем, тютюном, спиртом етиловим та пальним. Придбання ліцензій на зберігання пального додало бюджету 226  тисяч гривень. 

У  Головному управлінні ДПС у Рівненській області наголошують, що наявність ліцензії на реалізацію – головна умова для продажу будь-якої  підакцизної продукції оптом та у роздріб. ЇЇ відсутність ставить під сумнів якість пропонованої горілчаної продукції чи тютюнових виробів. А це означає, що без ліцензійна торгівлі спиртним та цигарками може нести загрозу життю і здоров’ю споживачів. Окрім того, без ліцензійна діяльність позбавляє бюджет передбачених законом надходжень.

Споживачам варто перевіряти наявність ліцензії у продавця лікеро-горілчаної продукції, тютюнових виробів та пального з тим, щоб отримати легальний та якісний товар. На кожній одиниці спиртного чи тютюнових виробів обов’язково повинна бути марка акцизного податку встановленого зразка.

Декларування доходів – 2023: доходи від надання послуг з обробки землі  необхідно задекларувати

Головне управління ДПС у Рівненській області звертає увагу громадян, які є власниками сільськогосподарської техніки та  минулого року надавали  платні послуги  з обробітку землі іншим фізичним особам (оранка, комбайнування тощо), але при цьому не зареєстровані як  фізичні особи-підприємці, що такі громадяни зобов’язані задекларувати суму отриманих доходів та сплатити до бюджету податок на доходи фізичних осіб та військовий збір.

Зазначені доходи оподатковуються податком на доходи фізичних осіб за ставкою 18 відсотків та військовим збором за ставкою 1,5 відсотка.

Декларація подається до податкового органу до 1 травня поточного року за місцем реєстрації громадянина.  Громадяни можуть  скористатись Електронним кабінетом платника, який дає можливість заповнити та направити до податкової служби декларацію в електронному вигляді. Такий сервіс заощадить ваш час на складання та подання звітності до податкової. Оскільки подавати декларацію потрібно за місцем реєстрації, то цей сервіс буде особливо зручним для тих платників, у яких відрізняються адреси реєстрації та фактичного проживання.

Для користування цією послугою платникові необхідно мати електронний ключ цифрового підпису та відповідне програмне забезпечення, які можна отримати безкоштовно в органах ДПС.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь