Мирогощанська громада

Рівненська область, Дубенський район

Понад 680 млн грн ПДВ отримала держскарбниця від бізнесу Рівненщини

Дата: 31.05.2023 09:19
Кількість переглядів: 78

Фото без опису

Понад 680 млн грн ПДВ отримала держскарбниця від  бізнесу Рівненщини

Упродовж січня – квітня цього року суб’єкти підприємництва Рівненької області сплатили до державного бюджету 681,7 млн грн податку на додану вартість.

Лише за квітень поточного року бізнес області спрямував до державного бюджету 177,3 млн грн податку на додану вартість, а це на 44,5 млн грн більше, ніж у квітні 2022 року.

Головне управління ДПС у Рівненській області висловлює вдячність усім платникам, які упродовж непростого для усієї країни, й бізнесу зокрема, періоду вчасно та у повному обсязі сплачують податки та збори. Разом – переможемо!

Використання програмного РРО має чималі переваги

Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує, що суб’єкти господарювання, які здійснюють розрахункові операції в готівковій та безготівковій формі при продажу товарів, наданні послуг у сфері торгівлі громадського харчування та послуг, відповідно до Закону про застосування реєстратора  розрахункових операцій можуть використовувати як програмний, так і класичний РРО. Використання ПРРО  забороняється при оптовій чи роздрібній торгівлі пальним.  

Серед переваг використання програмного РРО: 

- онлайн реєстрація в електронному кабінеті та онлайн передача і отримання даних; 

- альтернатива класичним РРО через можливість використання програмного забезпечення, яке надається державною податковою службою безкоштовно; 

- відсутність щомісячної плати за сервісне обслуговування; 

- дає змогу працювати в режимі офлайн; 

- можливість використання на різних гаджетах (смартфоні, планшеті, комп’ютері чи ноутбуці); 

- електронні чеки замість паперових. 

Тож, ПРРО – це  легко, мобільно, зручно і автоматизовано.

Звертаємо увагу, за проведення розрахункових операцій без застосування РРО чи ПРРО, проведення розрахункових операцій на неповну суму вартості проданих товарів, невидачу у паперовому вигляді та в електронній формі відповідного розрахункового документа передбачена відповідальність. 

Отримання витягу з реєстру платника єдиного податку через Електронний кабінет

Головне управління ДПС у Рівненській області звертає увагу платників податків, що Електронний кабінет - це найбільш популярний сервіс податкової служби, який є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом. Завдяки використанню Електронного кабінету скорочується час на оформлення та подання звітності до органів податкової служби, підвищується оперативність надання та якість звітності.

Відповідно до п. 299.9 ст. 299 Податкового кодексу України за бажанням зареєстрований платник єдиного податку може безоплатно та безумовно у контролюючому органі за місцем податкової адреси отримати (у тому числі в електронному вигляді) витяг з реєстру платників єдиного податку (далі – витяг). Строк надання витягу для зареєстрованих платників єдиного податку не повинен перевищувати одного робочого дня з дня надходження запиту, а для суб’єктів господарювання, які подали заяву щодо переходу на спрощену систему оподаткування, – двох робочих днів з дня надходження запиту. Витяг діє до внесення змін до реєстру.
Форми запиту про отримання витягу та витягу затверджені наказом Міністерства фінансів України від 16.07.2019 № 308.

Форма запиту передбачає проставляння платником податків відмітки у полі «Спосіб отримання витягу», а саме, безпосередньо в контролюючому органі або в електронному вигляді.

Фізична особа – підприємець – платник єдиного податку першої – третьої групи може в меню «Заяви, запити для отримання інформації» приватної частини Електронного кабінету створити, підписати та надіслати до відповідного органу ДПС запит про отримання витягу за формою F1302101.

У разі надсилання запиту за формою F1302101 з відміткою «в електронному вигляді» у полі «Спосіб отримання витягу», платник єдиного податку отримує в електронній формі витяг з реєстру платників єдиного податку за формою F1402101 у вкладці «Вхідні» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.

Робота у приватній частині Електронного кабінету здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису, отриманого у будь-якого Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою: http://cabinet.tax.gov.ua, а також через вебпортал ДПС.

При цьому роздрукований електронний витяг в паперовому вигляді не вважається оригіналом.

Платники податків Рівненщини обирають електронне звітування

На сьогодні більшість платників є активними користувачами електронних сервісів ДПС та Електронного кабінету. Це широкі можливості реалізувати свої обов`язки та права у сфері оподаткування в режимі on-line. Переважну частину сервісів представники бізнесу і мешканці регіону отримують в Електронному кабінеті платника. Подати звітність чи заяву, сплатити платежі, отримати довідку про відсутність заборгованості, листуватись з органом ДПС, зареєструватися платником ПДВ, внести зміни до своїх облікових даних, замовити облікову картку платника, отримати довідку про доходи чи витяг з реєстру, зареєструвати РРО чи програмний РРО –  все це можна зробити користуючись цим сервісом не виходячи з дому чи кабінету в будь-який зручний для платника час.

Лише за січень - квітень цього року податківцями Рівненщини опрацьовано 235,5 тисяч звітних документів від платників податків. Загалом у цей період відзвітували 54,9 тисяч платників, з них майже 93% обрали електронну форму звітності. Тож переважна більшість платників податків області надають перевагу саме електронному звітуванню.

Нагадаємо, що електронна форма звітності має низку переваг над паперовою, це – економія часу, незалежність від місця перебування платника, автоматичне формування архіву, оновлення версій документів, перевірка на предмет арифметичних помилок тощо.

Вхід до Електронного кабінету здійснюється за адресою http://cabinet.tax.gov.ua.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь