Щодо звірки земельного податку та податку на нерухомість
Щодо звірки земельного податку та податку на нерухомість
Дубенська ДПІ Головного управління ДПС у Рівненській області акцентує увагу на тому що, податок на нерухоме майно є вагомою складовою наповнення місцевих бюджетів. Переглянути нарахування по даному податку громадяни можуть також з допомогою Е-кабінету платника податків у будь-який зручний для них час. В електронних повідомленнях відображено розрахунок податку, адресу місцезнаходження об'єкта житлової чи нежитлової нерухомості, дату набуття чи припинення права власності, загальну площу об'єкта або їх часток, пільгу, ставку податку, суму податку.
Що ж до земельного податку, то в ППР також зазначено вид цільового призначення, кадастровий номер, площа об'єкта, нормативна грошова оцінка, ставка земельного податку або орендної плати за землю, пільга та сума податкового зобов'язання.
Окрім того, за бажанням, громадяни можуть самостійно звернутися до Центру обслуговування платників Дубенської ДПІ та отримати таке повідомлення. Якщо платник виявив розбіжності між даними, зазначеними у податковому повідомленні-рішенні про сплату податку на нерухомість чи земельного податку та документами на право власності, або ж має запитання щодо механізму нарахування податку, він також може звернутися до ЦОП Дубенської ДПІ та провести звірку.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Підприємства Дубенщини сплатили 194,3 млн грн податку на прибуток
За перше півріччя 2023 року платники податків-юридичні особи Дубенського району сплатили до Зведеного бюджету 194,3 млн гривень податку на прибуток підприємств. Порівнюючи з аналогічним періодом минулого року надходження зросли на 130,3 млн гривень.
При цьому до державного бюджету суб’єкти господарювання спрямували 174,6 млн гривень податку на прибуток. Надходження до держбюджету перевищують минулорічні показники за аналогічний період на 117,1 млн гривень,
До місцевого бюджету мобілізовано 19,7 млн гривень податку на прибуток. Порівняно з січнем-березнем минулого року приріст надходжень склав 13,2 млн гривень.
Нагадаємо, що порядок обчислення та сплати податку на прибуток підприємств визначено статтею 137 Податкового кодексу України. Платіж нараховується платником самостійно. Базова ставка податку на прибуток підприємств становить 18 відсотків.
Об’єктом оподаткування податком на прибуток є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень Податкового кодексу України.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX”
Переглянути раніше подану звітність можна у Е-кабінеті
Головне управління ДПС у Рівненській області повідомляє, що платник податків стає суб’єктом електронного документообігу після надсилання до контролюючого органу першого будь-якого електронного документа у встановленому форматі (п. 42.6 ст. 42 ПКУ).
В Електронному кабінеті здійснюється автоматизоване внесення до журналу всіх дій, що відбуваються в електронному кабінеті, включаючи фіксацію дати і часу відправлення, отримання документів через електронний кабінет та будь-якої зміни даних, доступних в Електронному кабінеті, за допомогою кваліфікованої електронної позначки часу.
Інформація про дату і час надсилання та отримання документів, іншої кореспонденції з ідентифікацією відправника та отримувача зберігається безстроково і може бути отримана через Електронний кабінет у вигляді електронного документа, в тому числі у вигляді квитанції у текстовому форматі (п. 421.1 ст. 421 ПКУ).
У приватній частині Електронного кабінету в залежності від типу платника (юридична особа, фізична особа – суб’єкт підприємницької діяльності, громадянин тощо) надається доступ, зокрема, до перегляду та друку раніше поданої звітності.
Меню «Перегляд поданої звітності» надає користувачу Електронного кабінету можливість перегляду раніше поданої податкової, пенсійної та статистичної звітності до ДПС незалежно від способу її подання, включаючи звіти, подані на паперових носіях до центрів обслуговування платників податків. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»
Податкова знижка у разі отримання іпотеки
Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує, що платник податку має право включити до податкової знижки у зменшення оподатковуваного доходу за наслідками звітного податкового року, частину суми процентів, сплачених ним за користування іпотечним житловим кредитом.
Кредитні договори платника податку, який бажає нарахувати податкову знижку на частину суми процентів, сплачених ним за користування іпотечним житловим кредитом, повинні відповідати таким умовам:
-у кредитному договорі необхідно зазначити, що ціллю його надання є придбання (будівництво) житла, яке приймається кредитором у заставу;
-до кредитного договору в обов’язковому порядку має бути укладений договір іпотеки (застави) нерухомого майна, що придбавається чи будується;
-договір іпотеки (застави) обов’язково має бути нотаріально посвідченим.
В свою чергу, платник податку – резидент має право включити до податкової знижки частину суми процентів за користування іпотечним житловим кредитом за умови наявності документального підтвердження витрат:
-кредитного договору та нотаріально завіреного договору іпотеки;
-відповідних платіжних документів, в яких чітко визначено суму сплачених відсотків за користування іпотечним кредитом та прізвище, ім’я, по-батькові платника податку як платника цих процентів (рахунок з відбитком каси про перерахування коштів, платіжне доручення банку з відміткою про перерахування коштів);
-паспорта платника податку з позначкою про реєстрацію за місцезнаходженням житлового будинку (квартири, кімнати), щодо якого оформлено іпотечний житловий кредит.
До податкового органу надаються копії зазначених документів.
Для громадян, які подають декларацію з метою отримання податкової знижки за 2022 рік, строки для подання декларації – по 31.12.2023 (включно).
Для зручності платників та спрощення процедури декларування, декларацію можна подати через сервіс «Електронний кабінет платника» за посиланням cabinet.tax.gov.ua у розділі «ЕК Для громадян» за допомогою електронного цифрового підпису.
Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX