Мирогощанська громада

Рівненська область, Дубенський район

При задіяні касирів для кожного ПРРО необхідно створити окрему печатку 

Дата: 20.11.2023 14:34
Кількість переглядів: 67

При задіяні касирів для кожного ПРРО необхідно створити окрему печатку 

Головне управління ДПС у Рівненській області повідомляє, що частиною другою ст. 12 Закону України від 05 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 2155) встановлено, що користувачі електронних довірчих послуг зобов’язані, зокрема, забезпечувати конфіденційність та неможливість доступу інших осіб до особистого ключа та невідкладно повідомляти надавача електронних довірчих послуг про підозру або факт компрометації особистого ключа.

Компрометація особистого ключа – будь-яка подія, що призвела або може призвести до несанкціонованого доступу до особистого ключа (п.п. 26 частини першої ст. 1 Закону № 2155).

Отже, суб’єкт господарювання має право використовувати одну печатку на всіх програмних реєстраторах розрахункових операцій (далі – ПРРО), які зареєстровані на кожну окрему господарську одиницю, якщо такі ПРРО не потребують задіяння касирів.

У разі, якщо при використанні ПРРО задіяні касири, то для кожного такого ПРРО необхідно створити окрему печатку. Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

Сплата майнових податків забезпечила надходження  до бюджетів Дубенського району на суму 106,5 млн гривень

З початку року власники майна – як фізичні, так і юридичні особи – забезпечили надходження до бюджетів громад Дубенського району на суму 106,5 млн гривень. Це на 27,5 млн гривень більше, ніж у минулому році

Зокрема, найбільшу суму до місцевих бюджетів спрямували власники та користувачі землі. Так, за січень-жовтень до скарбниць надійшло 83 млн гривень плати за землю. З цієї суми 62,2 млн гривень сплатили юридичні особи, решту – 20,8 млн гривень – фізичні особи.

На 61% зросла сплата податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, порівняно з відповідним показником минулого року. За наданою інформацією, власники нерухомості перерахували до бюджетів територіальних громад 23 млн гривень. Юридичні особи забезпечили 11,5 млн гривень, збільшивши темп приросту на 1,9 млн гривень. Фізичні особи–власники нерухомості спрямували до бюджетів територіальних громад також 11,5 млн гривень, що на 6,8 млн гривень більше, ніж за аналогічний період минулого року. 

Платники транспортного податку сплатили до бюджетів за січень – жовтень 2023 року  460 тис гривень.

Нагадаємо, що податок на майно є важливим інструментом наповнення місцевих бюджетів. Він включає податок на нерухоме майно, плату за землю (складається із земельного податку та орендної плати за землю) і транспортний податок.

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX

Оціночна вартість землі при визначенні об’єкта оподаткування у разі отримання спадщини

Головне управління ДПС у Рівненській області повідомляє, що правові засади проведення оцінки земель в Україні визначено Законом від 11.12.2003 № 1378-IV «Про оцінку земель». 

Грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення може бути нормативною і експертною (відповідно до ст. 5 та 13 Закону № 1378). 

Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита в разі міни, спадкуванні (крім випадків спадкування спадкоємцями першої та другої черги за законом (як випадків спадкування ними за законом, так і випадків спадкування ними за заповітом) і за правом представлення, а також випадків спадкування власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою) та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель. 

Експертна грошова оцінка земельних ділянок та прав на них проводиться з метою визначення вартості об’єкта оцінки. Експертна грошова оцінка земельних ділянок використовується у разі здійснення цивільно-правових угод щодо земельних ділянок та прав на них, крім випадків, визначених Законом № 1378, а також іншими законами. 

Відповідно до п. 174.6 Податкового кодексу об’єкти дарування, зазначені в п. 174.1 ПК, подаровані платнику податку іншою фізособою, оподатковуються згідно з правилами, встановленими розд. ІV ПК для оподаткування спадщини.

Підпунктом 174.2.2 ПК передбачено, що вартість будь-якого об’єкта спадщини, що успадковується спадкоємцями (обдарованими), які не зазначені у пп. 174.2.1 ПК, зокрема, членами сім’ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення, оподатковується за ставкою, визначеною п. 167.2 ПК (5 %). 

Ураховуючи викладене, фізособа-резидент, яка отримує подарунок (спадщину) від фізособи-резидента, але не належить до членів сім’ї першого та другого ступеня споріднення, сплачує ПДФО за ставкою 5 % від вартості будь-якого подарунку. 

З урахуванням норм ст. 5 та 13 Закону № 1378 для обкладення ПДФО вартості земельної ділянки як об’єкта подарунку (спадщини) застосовується оціночна вартість, яка визначається за допомогою експертної грошової оцінки земельної ділянки.

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

Щодо застосування штрафних санкцій та пені до платників єдиного внеску за порушення, вчинені у період з початку дії воєнного стану

Головне управління ДПС у Рівненській області повідомляє, що відповідно до змін, внесених Законом України від 30.06.2023 № 3219-IX «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законів України щодо особливостей оподаткування у період дії воєнного стану», тимчасово, на період дії воєнного стану та протягом 3-ох місяців після його припинення не застосовуються штрафні санкції за:

- несвоєчасну сплату єдиного внеску,

- неповну або несвоєчасну сплату єдиного внеску одночасно з видачею виплат, на які нараховується єдиного внеску;

- несвоєчасне подання звітності - п.9 21 розд.УІІІ ЗУ №2464.

Тимчасово, на період дії воєнного стану та протягом 3-ох місяців після його припинення платникам єдиного внеску не нараховується пеня, а нарахована пеня за ці періоди підлягає списанню - п.9 22 розд.УІІІ ЗУ №2464.   Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь