Мирогощанська громада

Рівненська область, Дубенський район

Понад 100 млн гривень плати за землю – внесок платників до місцевих бюджетів Дубенського району

Дата: 03.01.2024 15:18
Кількість переглядів: 56

Фото без опису

 

Понад 100 млн гривень плати за землю – внесок платників до місцевих бюджетів Дубенського району

За підсумками 2023 року до місцевих бюджетів Дубенського району від платників плати за землю надійшло 100,7 млн гривень. У порівнянні з січнем-груднем 2022 року надходження збільшились на 21,9 млн гривень.

У загальній сумі сплаченого податку частка надходжень від юридичних осіб становить майже 76 відсотків, або 76,3 млн гривень. Решту – 24,4 млн грн перерахували фізичні особи – громадяни. 

У податковій службі області нагадують, що фінансова  спроможність громад залежить від сумління та відповідальності кожного платника податків. Тому лідерам місцевого самоврядування необхідно долучитися до інформування платників податків про важливість перерахування до місцевого бюджету майнових податків. Виконання соціальних програм, утримання у належному стані інфраструктурних об’єктів і фінансування оборонних заходів вимагають стабільних податкових надходжень.  

Водночас податкова служба пропонує громадянам, які володіють нерухомістю та земельними ділянками, провести звірку щодо належних їм майнових об’єктів і нарахованих податкових платежів, своєчасно розрахуватися з бюджетом, а у випадку наявності податкового боргу – сплатити заборговані податки.  

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

Щодо застосування РРО/ПРРО

Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує, що з 01.01.2022 застосування реєстратора розрахункових операцій (РРО) та/або програмного РРО (ПРРО) є обов’язковим для фізичних осіб – підприємців – платників єдиного податку ІІ – ІV групи при продажу товарів, робіт, послуг, у разі здійснення ними розрахункових операцій у розумінні Закону України від 06 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг» зі змінами.

Водночас частиною другою статті 664 Цивільного кодексу України передбачено, якщо з договору купівлі-продажу не випливає обов’язок продавця доставити товар або передати товар у його місцезнаходження, обов’язок продавця передати товар покупцеві вважається виконаним у момент здачі товару перевізникові або організації зв’язку для доставки покупцеві.

Тобто, якщо споживач (клієнт) замовив товар на вебсайті продавця (Інтернет-магазин), не здійснював передоплату за замовлений товар, а доставка товару здійснюється службою доставки на підставі договору, відповідно до якого товар передається такій службі для доставки покупцю, то у такому випадку РРО та/або ПРРО застосовується службою доставки безпосередньо при отриманні нею коштів як оплати за товар та передачу товару покупцю. Продавець зобов’язаний вкласти у посилку видаткову накладну або інший супровідний документ, який буде свідчити про походження товару.

Разом з цим, за умови надання продавцем, як можливого способу оплати товарів покупцем, виключно реквізитів розрахункового рахунку, відкритого в установі банку, РРО/ПРРО таким продавцем також може не застосовуватись.

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

 

Про необхідность відображення в чеках РРО/ПРРО усіх обов’язкових реквізитів

Головне управління ДПС у Рівненській області  повідомляє, що у ході здійснення податкового контролю суб’єктів господарювання, які здійснюють роздрібну реалізацію алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального із застосуванням РРО/ПРРО в переважній більшості випадків встановлюються порушення вимог щодо форми та змісту розрахункових документів при реалізації товарів підакцизної групи.

Слід зазначити, що найбільше суб’єкти господарювання допускають порушення в частині не відображення/не вірного відображення обов’язкових реквізитів розрахункових документів, зокрема:

відображення у розрахункових документах при проведенні розрахункових операцій з продажу підакцизних товарів неточної інформації щодо коду УКТ ЗЕД (відображається частина коду УКТ ЗЕД – підгрупа, група тощо);

відображення кодів УКТ ЗЕД у розрахункових документах за допомогою поєднання літер та цифр;

відсутність у розрахункових документах серії та номеру марок акцизного податку при продажу алкогольних напоїв;

невірне відображення реквізитів марок акцизного податку (серія та номер) – відображається поєднання букв та символів, які не відносяться до реквізитів марок акцизного податку, відображається більша/менша кількість цифрових та літерних позначень, відображаються літери без використання регістра.

Такі порушення унеможливлюють формування актуальної інформації щодо обсягів продажу пального та тютюнових виробів, з метою справедливого розподілу часток акцизного податку з продажу таких товарів до бюджетів місцевого самоврядування, а також визначення обсягів продажу алкогольних напоїв з метою контролю за повнотою сплати акцизного податку з роздрібного продажу таких товарів.

Крім того, до суб’єктів господарювання застосовуються значні штрафні (фінансові) санкції за порушення порядку проведення розрахунків.

Враховуючи викладене, звертаємо увагу на необхідності відображення в чеках РРО/ПРРО усіх обов’язкових реквізитів, особливо в частині використання режиму програмування підакцизних товарів із зазначенням коду товарної підкатегорії згідно з УКТ ЗЕД та відображення реквізитів марок акцизного податку при продажі алкогольних напоїв.

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

 

Податкова соціальна пільга фізичній особі в 2024 році

Головне управління ДПС у Рівненській області інформує, що з 1 січня 2024 року  відповідно до Закону України від 09 листопада 2023 року № 3460-IX «Про Державний бюджет України на 2024 рік» ,установлено прожитковий мінімум для працездатних осіб у сумі 3028 грн.

 

Відповідно до п. 169.1 ст. 169 Податкового кодексу України платник податку на доходи фізичних осіб має право на зменшення суми загального місячного оподатковуваного доходу, отримуваного від одного роботодавця у вигляді заробітної плати (інших прирівняних до неї відповідно до законодавства виплат, компенсацій та винагород), якщо його розмір не перевищує суми, що дорівнює розміру місячного прожиткового мінімуму, діючого для працездатної особи на 1 січня звітного податкового року, помноженого на 1,4 та округленого до найближчих 10 гривень.

У 2024 році розмір заробітної плати, що дає право на податкову соціальну пільгу, становить 4239 грн. (прожитковий мінімум на працездатну особу у розмірі 3028 грн. х 1,4), у 2023 році був 3760 грн. (2684 грн. х 1,4).

Тобто, фізична особа, яка працює неповний робочий день, має право на податкову соціальну пільгу за умови, якщо розмір її заробітної плати не перевищує граничного розміру для отримання податкової соціальної пільги.

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь