Мирогощанська громада

Рівненська область, Дубенський район

За перший квартал 2024 року платники податків Дубенського району сплатили 345,6 млн гривень ПДФО

Дата: 05.04.2024 11:22
Кількість переглядів: 67

 

Фото без опису

 

За перший квартал 2024 року платники податків Дубенського району сплатили 345,6 млн гривень ПДФО

За підсумками першого кварталу 2024 року платниками податків Дубенського району сплачено 345,6 млн гривень податку на доходи фізичних осіб.

Із загальної суми сплати до державного бюджету сплачено 196,7 млн гривень, а до бюджетів громад району – 148,9 млн гривень.

У податковій службі наголошують, що податок на доходи фізичних осіб – це загальнодержавний податок, що стягується з доходів фізичних осіб (громадян-резидентів) і нерезидентів, які отримують доходи з джерел їх походження в Україні.

Базова ставка податку на доходи фізичних осіб складає 18 відсотків з доходів, нарахованих (виплачених, наданих), у тому числі, у формі заробітної плати, інших заохочувальних та компенсаційних виплат або інших виплат і винагород, які нараховуються (виплачуються, надаються) платнику у зв’язку з трудовими відносинами та за цивільно-правовими договорами.

Нагадаємо, що триває кампанія декларування доходів громадян, отриманих у 2023 році, в рамках якої  громадяни, котрі отримали доходи, з яких торік  не сплачено податок на доходи фізичних осіб та військовий збір, мають подати Річну податкову декларацію про доходи в строк до 1 травня 2024 року

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX

Громади Дубенського району отримали в розпорядження понад 30 мільйонів гривень майнових податків  

Територіальні громади Дубенського району у першому кварталі 2024 року залучили 30,3 млн гривень майнових податків. Це на 6,3 млн гривень, або на 26,3 відсотки більше проти аналогічного періоду минулого року.   

Зокрема, громади отримали в розпорядження 6,4 млн гривень податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, понад 23,7 млн гривень плати за землю та понад 131 тис гривень транспортного податку.   

Нагадуємо, що сплачені майнові податки в повному обсязі зараховуються до бюджету громади, на території якої знаходиться об’єкт оподаткування.

Лише за умови сумлінного виконання обов’язків усіма платниками податків громади матимуть кошти для підтримання у належному стані об’єктів критичної інфраструктури, фінансування соціальної сфери та потреб оборони.

Насамперед, громадянам, які володіють нерухомістю та земельними ділянками, варто провести звірку щодо належним їм об’єктів і нарахованих податкових платежів через Електронний кабінет або мобільний застосунок «Моя податкова».

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

 

Про терміни використання РРО та їх заміну

Головне управління ДПС у Рівненській області нагадує суб`єктам підприємницької діяльності, які при розрахунках за готівку використовують реєстратори розрахункових операцій, що термін використання РРО становить не більше 7 років з моменту введення в експлуатацію, або не повинен перевищувати 9 років з дати випуску.

У порядку технічного обслуговування та ремонту реєстратора розрахункових операцій визначено, що строк служби – це строк, протягом якого виробник (постачальник) гарантує працездатність реєстратора розрахункових операцій, у тому числі комплектувальних виробів та його складових частин, збереження інформації у фіскальній пам’яті за умови дотримання користувачем вимог експлуатаційних документів.

При цьому жоден виробник не передбачає продовження такого строку залежновід того, більше чи менше днів на тиждень працював апарат. Фактично після закінчення строку служби апарата виробник не гарантуєподальшупрацездатність РРО в цілому, а також  не гарантуєзбереженняінформації у фіскальній пам’яті такого апарата, тобто реалізації фіскальних функцій, які є обов’язковими для РРО відповідно до вимог Закону Українивід 6 липня 1995 року №265/95-ВР «Про застосування реєстраторів у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг».

Отже, при використанні суб’єктом господарювання РРО, який вичерпав свій строк експлуатації, такийтехнологічний пристрій не може вважатися РРО відповідно до вимог Закону №265.

Відповідно до пункту 4.2 наказу Міністерства фінансів України №547 від 14.06.2016 року “Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій” із змінами і доповненнями скасування реєстрації РРО відбувається коли вичерпано строк служби РРО, вказаний у реєстріекземплярів РРО абоупаспорті (формулярі) РРО, який не включений до такого реєстру та був зареєстрований у контролюючому органі до створення такого реєстру.

Заяву про скасування реєстрації суб'єкт господарювання або представник суб'єкта господарювання подає до контролюючого органу за місцем реєстрації РРО. Перед скасуванням реєстрації РРО його необхідно розпломбувати в центрі сервісного обслуговування, з яким суб'єктом господарювання укладено договір про технічне обслуговування та ремонт РРО.

Разом із заявою про скасування реєстрації суб'єкт господарювання надає реєстраційне посвідчення.

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX»

 

Про визначення МПЗ у разі переходу протягом календарного року права власності на земельну ділянку

Головне управління ДПС у Рівненській області інформує, що мінімальне податкове зобов’язання (МПЗ) це – мінімальна величина податкового зобов’язання із сплати податків, зборів, платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, пов’язаних з виробництвом та реалізацією власної сільськогосподарської продукції та/або з власністю та/або користуванням (орендою, суборендою, емфітевзисом, постійним користуванням) земельними ділянками, віднесеними до сільськогосподарських угідь. Це визначено, підпунктом 14.1.114 прим. 2 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями. 
 Сума МПЗ, визначених щодо кожної із земельних ділянок, право користування якими належить одній юридичній або фізичній особі, у тому числі фізичній особі – підприємцю, є загальним МПЗ.
 Особливості визначення загального МПЗ платників податку – власників, орендарів, користувачів на інших умовах (в тому числі на умовах емфітевзису) земельних ділянок, віднесених до сільськогосподарських угідь визначені п. 170.14 ст. 170 ПКУ, п.п. 170.14.1 якого встановлено, що для платників податку – власників, орендарів, користувачів на інших умовах (в тому числі на умовах емфітевзису) земельних ділянок, віднесених до сільськогосподарських угідь, не переданих такими особами в оренду (суборенду), емфітевзис або інше користування на підставі договорів, укладених та зареєстрованих відповідно до законодавства, загальне МПЗ визначається контролюючим органом.
 У разі передачі таких земельних ділянок в оренду (суборенду), емфітевзис або інше користування на підставі договорів, укладених та зареєстрованих відповідно до законодавства, їх розмір враховується при визначенні загального МПЗ орендарів, користувачів на інших умовах (в тому числі на умовах емфітевзису) таких земельних ділянок у порядку, встановленому ПКУ (п.п. 170.14.2 п. 170.14 ст. 170 ПКУ).
 Згідно з п.п. 170.14.3 п. 170.14 ст. 170 ПКУ визначення загального МПЗ фізичним особам здійснюється контролюючими органами за податковою адресою таких осіб.
 МПЗ обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, Державного земельного кадастру та/або на підставі оригіналів чи належним чином засвідчених копій відповідних документів платника податків, зокрема, документів, що підтверджують право власності/користування.
 Порядок визначення МПЗ встановлено ст. 38 прим. 1 ПКУ, згідно з п.п. 38 прим. 1.1.4 якого МПЗ визначається за період володіння (користування) земельною ділянкою, який припадає на відповідний податковий (звітний) рік.
 У разі передачі земельних ділянок в оренду (суборенду), емфітевзис або інше користування МПЗ визначається для орендарів, користувачів на інших умовах таких земельних ділянок у порядку, визначеному ПКУ (п. 38 прим. 1.3 ст. 38 прим. 1 ПКУ).
 У разі переходу права власності або права користування, у тому числі оренди, емфітевзису, суборенди, на земельну ділянку, віднесену до сільськогосподарських угідь, від одного власника, орендаря, користувача на інших умовах (в тому числі на умовах емфітевзису) до іншого власника, орендаря, користувача на інших умовах (в тому числі на умовах емфітевзису) протягом календарного року та за умови державної реєстрації такого права відповідно до законодавства, МПЗ щодо такої земельної ділянки визначається для попереднього власника, орендаря, користувача на інших умовах (в тому числі на умовах емфітевзису) за період з 1 січня такого календарного року до початку місяця, в якому припинилося право власності на таку земельну ділянку, або в якому така земельна ділянка передана в користування (оренду, суборенду, емфітевзис), а для нового власника, орендаря або користувача на інших умовах (в тому числі на умовах емфітевзису) – починаючи з місяця, в якому він набув право власності або право користування, у тому числі оренди, емфітевзису, суборенди на таку земельну ділянку, та враховується у складі загального МПЗ кожного з таких власників або користувачів.
 У разі відсутності державної реєстрації переходу права власності або права користування, у тому числі оренди, емфітевзису, суборенди, на земельну ділянку, віднесену до сільськогосподарських угідь, від одного власника, орендаря, користувача на інших умовах (в тому числі на умовах емфітевзису) до іншого власника, орендаря, користувача на інших умовах (в тому числі на умовах емфітевзису) протягом календарного року МПЗ щодо такої земельної ділянки визначається для попереднього власника, орендаря, користувача на інших умовах (в тому числі на умовах емфітевзису) на загальних підставах за податковий (звітний) рік.

Спілкуйся з Податковою службою дистанційно за допомогою сервісу “InfoTAX


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь